Blogovi

Recenzije Shiseido The Makeup Fine Eyeliner

Jednom davno, kad nisam koristila eyelinere i slikala na poslu točno u trgovini (radila sam kao prodajni asistent i trebala sam nositi svijetlu, primjetnu šminku), primijetila sam kako se jedan od mojih kolega slikao, privlačio kako glatko crta strelice, i rekao sam da će tako točno crtati samo umjetnik. A onda kaže: "Polina, ovo je najslađi eyeliner. Uz nju ćeš nacrtati čak i ako tvoje ruke narastu s pogrešnog mjesta." Pokušao sam. Ispalo je da je prvi put, istog dana kada sam ga kupio, kod mene završilo za pola godine. Tada sam pokušao s više proračunskih opcija, bilo je BeYu, bilo je i Bourjoisa, ali ovaj mi se toliko svidio da sam ga, naravno, opet kupio. Prestao sam s posla, navika svijetlog slikanja iz nekog razloga ostala, a sada bez obzira na slici, ne radim to bez eyelinera.

Detaljno mišljenje:
Eyeliner je vrlo lagan, dobro leži u ruci, udoban, poput najobičnije olovke. Čini se da je četkica nalik na olovku od filca, ali ako pogledate izbliza, u njemu možete vidjeti vlakna koja se vrlo dobro uklapaju, što rezultira da četka neće popustiti. Moj glavni argument u korist takvih četkica je sljedeći: da bih se sastavila olovkom od filca, potrebno mi je dodatno istegnuti kožu, ne želim to učiniti, a već je dovoljno izraza lica, pomoću Shiseido četke možete mirno, bez zatvaranja očiju, crtati sve vrlo glatko i brzo. Na obje oči provodim 40 sekundi. Nisam umjetnik, a ruke sigurno rastu na pravom mjestu)
Swatch (samo dekorativna kozmetika):
četka

Što se tiče učinkovitosti - jednim klikom na olovku i oboje su mi obojene oči, a dva sam klika nacrtala ruku.